3D papíry

05.05.2009 13:06

Letos jsme s mamkou navštívily výstavu Kreativity v Praze a odnesly jsme si odtamtud novou zábavu – vystřihování 3d papírů. Jednoduchá leč někdy titěrná práce spočívá ve vystřihování a následném skládání a lepení menších a menších částí určitého obrázku, čímž se onen obrázek stane plastickým. Popsat to neumím, tak se raději podívejte na obrázek. Papíry se dají koupit na internetu, seženete k nim i lepící čtverečky, kterými se jednotlivé části slepují. V Praze měli několik takto vyrobených obrázků přilepených na špachtlích, tak jsem to také zkusila. Osm špachtlí vedle sebe ležících jsem přilepila pomocí lepící pásky, dvě další špachtle jsem natřela herkulesem a přilepila napříč ke spodním a horním stranám (těm „obloukovým“). Po zaschnutí jsem to natřela barvou (požívám Latex smíchaný s tónovací barvou – je to levnější než kupovat akrylové barvy a hlavně si můžu namíchat barvu, jaká se mi líbí) a sejmula lepící pásku. Pak jsem si vzala popisovač na cd a udělala jsem na dvě spojující špachtle po obvodě čárky, i na dvě boční špachtle. Pak stačí jen slepený obrázek ještě podlepit několika lepícími čtverečky a nalepit jej na barevný rámeček ze špachtlí. Poutko na pověšení jsem udělala jednoduše z tlustší nitě a lepící pásky. No není to krása?

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode