Bavlnková vajíčka

01.04.2010 10:19

Myslela jsem, že jsem tento nápad přidala už dávno, ale asi ne, tak to teď napravuji:)

Před několika lety jsem v hobbyobchůdku objevila polystyrenová vajíčka za pár korun. Tak jsem samozřejmě neodolala a několik si jich koupila (kdo má pořád jíst vajíčka z vyfouknutých skořápek?) a hned jsem věděla, co s nimi budu dělat. Vajíčka měla dírku naznačenou jen z jedné strany, a protože jsem počítala s tím, že budou zavěšená na stužce, udělala jsem malým šroubovákem díru skrz celé vajíčko. Pak jsem vajíčko napíchla na špejli tak, aby špejle nevylézala druhou stranou. Právě na té straně jsem herkulesem a štětcem natřela kolečko (kolem dírky), opatrně jsem pak připevnila bavlnku a vajíčko otáčela (špejlí) tak, aby se bavlnka namotávala do kolečka. Takto se pokračuje až do té doby, než budete chtít barvu vyměnit (vždycky natřete kus vajíčka kolem dokola lepidlem a na něj namotáváte bavlnku), pak jen bavlnku ustřihnete a hned k ní přidáte další bavlnku. A nebo do poloviny vajíčky, protože pak by vám bavlnka sjížděla, v tom případě ustříhněte bavlnku a vajíčko otočíte (špejli vytáhnete a vložíte do druhé strany vajíčka) a pokračujete stejným způsobem - kolečko na vrcholu vajíčka, kolem obmotávat bavlnku. A obmotáváte (a natíráte lepidlem) tak dlouho, dokud se bavlnky nespojí. Může se stát, že se někde bude bavlnka překrývat, mně to ale vůbec nevadí:)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode