Člověče, napij se!

02.01.2010 19:06

Co takhle si vytvořit hru na nudné sychravé večery (ideálně také na Silvestra a různé párty a mejdany)? Ale počítejte s tím, že vám to zabere pár hodin času a taky provětrá peněženku (ubrus stál 125Kč, panáky 87Kč, dále barvičky na sklo, barvičky na textil,...). Já ji vyrobila Peťovi pod stromeček. Koupila jsem v Ikei panáky, 6ks stojí 29Kč, na tuhle hru jsem ji potřebovala třikrát. Dále jsem si koupila bílý ubrus 80x80cm (netušila jsem, jaký je problém sehnat jednobarevný látkový ubrus, všude se prodávají buď barevné a nebo ty umělohmotné, na které se nedá malovat). Barvičkami na sklo jsem namalovala čtyři panáky žlutě, čtyři červeně, čtyři zeleně a čtyři modře. Pak jsem vytáhla barvičky na textil a přemýšlela jsem, jak udělat kolečka stejná a souměrná. A použila jsem metodu, kterou jsme se učili už v mateřské školce - bramborové razítko. Ubrus jsem si rozložila na zem(máme malý stůl a na ten ubrus nevlezl) a pomocí nití a papírové lepicí pásky jsem si naznačila, kde namaluji kolečka. Pak jsem si rozložila panáky a razítkem natřeným barvičkami na textil jsem jeden po druhém malovala - tak, jak to je ve hře Člověče, nezlob se! Nechala jsem vše uschout a raději jsem ještě všechna kolečka obtáhla štětcem (razítko nebylo tak moc výrazné). Pak jsem vše zažehlila. A letos o Silvestru jsme hru vyzkoušeli:)

A pravidla? Jako klasické člobrdo - jen s tím rozdílem, že na začátku nalijete do panáků alkohol a když vás někdo vyhodí, musíte svého panáka vypít, odložit do "záložního pole" a dolít. A protože jsou tyhle ikeácké panáky fakt dost velké, radím dolívat jen drobet nade dno, protože jinak byste tu hru vůbec nemuseli dohrát:))

A ještě něco - až hra skončí, všichni společně vypijte své panáky. Navrhovala jsem, aby vítěz vypil vše, ale prý by to dopadlo špatně:)))

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode