Vajíčka dekorovaná voskem

01.04.2010 09:54

Už nějaký ten rok jsem se chystala na malování voskem, ale nikdy jsem na to neměla čas. Resp. jsem si na to vzpomněla vždycky až po Velikonocích :) No a letos mi při úklidu kůlny padla do oka dřívka. Peťa mi je přivrtal k sobě, do horní části připevnil starou hliníkovou lžíci a pod ni přibil pár hřebíčků, mezi ně jsem pak drátkem připevnila čajovou svíčku. Vajíčka jsem vyfoukla (a několik dní jsme je měli na večeři) a skořápky vysušila, pak jsem je malovala akrylovými barvami. Po uschnutí jsem zapálila čajovou svíčku a ve lžičce rozpustila trošku včelího vosku s bílou voskovkou (barva je trošku nažloutlá). A pak přišlo nečekané zjištění, že doma prostě nemám špendlík s kulatou hlavičkou. No co, byla neděle a žádný otevřený obchod, tak jsem prostě použila špejli. Ale nevypadá to tak, jak jsem si představovala, na příští rok určitě špendlík seženu a jen ho zapíchnu do konce pastelky. Ale i tak vajíčka dělají parádu, co říkáte?

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode