Věnec z proutí

01.04.2010 09:37

Šla jsem na procházku s neteří a naškubaly jsme spoustu březových větviček (těch tenkých, co visí dolů). Doma jsem z nich umotala věneček (šlo to poměrně lehce), jen jsem pár tlustších větviček ohla do kruhu a v místě spojení tenkým drátkem zavázala. Pak jsem kolem dokola obmotávala tenší a ohebnější větvičky, konec a začátek jsem vždycky "ukotvila" mezi jiné proutky. No a jak ho ozdobit? Nic jsem po ruce neměla (dělala jsem věneček u rodičů), i tak jsem si ale pomohla - vzala jsem mamce takové ty barevné utěrky (bývají v balíčku po třech - bílá, žlutá, růžová nebo žlutá, růžová a modrá) a vystříhala z nich (podle šablony z tvrdého papíru) kytičky a malá kolečka jako jejich středy. Přilepila jsem to k sobě oboustrannou lepicí páskou a tak jsem to i připevnila k věnečku. No a pak jsem ještě do spodu věnečku uvázala vajíčka obmotávaná bavlnkou. A až bude po velikonocích, stačí vajíčka odvázat a dekorace v podobě věnečku s kytičkami může zůstat až do léta:) (mamce visí za oknem)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode